Wywiad z Renią Jaz.

Renata Jaz to kobieta prowadząca bloga Ven’s Wife Style. Nieszablonowa, awangardowa, kreatywna i jedyna w swoim rodzaju. Nie boi się porażek, a swoim stylem inspiruje zarówno młodsze, jak i starsze kobiety 😉 Moje modowe guru, kobieta ogień, stylowa matka i żona 😀 Oto ona 😛

Jak wspominasz początki blogowania?

Mój blog ma zaledwie 5 miesięcy, więc jestem na początku drogi, ale pierwsze dni po opublikowaniu wpisu były pełne oczekiwania i nadziei. Wpatrywałam się w statystyki i po kilka razy czytałam komentarze. Nie było ich wiele, ale te, które się pojawiły były przemiłe. Zresztą tak jest do tej pory 😀 Jestem więc szczęściarą. Każdy komentarz jest dla mnie ważny i każdy upewnia mnie, że nie popełniłam błędu zakładając bloga.

Skąd ogólnie wziął się pomysł na bloga?

O założeniu bloga myślałam już od jakiegoś czasu, ale kołem napędowym była moja córka. Dziesiątki razy powtarzała „Mamuś załóż bloga. Dasz radę” 😀 Mój mąż jej wiernie wtórował. Do tej pory moi najbliżsi są moimi najwierniejszymi fanami. Bez nich tego bloga by nie było. Zakładając go, rozmyślałam o tym jak przekonać inne kobiety w moim wieku, że moda jest też dla nas, że możemy się nią interesować, bawić i sprawić by była naszym sojusznikiem. Najnowsze trendy wykorzystywać na nasz użytek, aby wyglądać pięknie, młodo i na czasie. Mieszkanie w Anglii dało mi spojrzenie na modę z trochę innej perspektywy. Pozwoliło mi otworzyć się na nią. Przekonało, ze wiek nie musi mnie definiować, jeśli sama tego nie chcę. Uważam, ze kobieta 50-letnia to kobieta ciągle młoda, atrakcyjna, pełna energii i weny twórczej.

Co od tamtego czasu zmieniło się w świecie blogosfery?

Nie wiem czy jestem odpowiednią osobą, żeby wypowiadać się na ten temat, ponieważ blogosferę znam zbyt krótko 😀

Ile osób pracuje na sukces bloga?

Nie wiem czy już mogę pisać o sukcesie, ale żeby post zaistniał potrzebuje pomocy dwóch osób 😀 Mojej córki Agnieszki, która jest głównym fotografem i mojego męża, który jej asystuje. Reszta zajmuje się sama i sprawia mi to ogromna przyjemność.

Czym jest dla Ciebie moda?

Moda to sposób na wyrażanie siebie. To emocje, które chcę przekazać, to wizja mojego świata, ale także to dobra zabawa, rodzaj hobby i pasja, która mogę się dzielić z innymi.

Kto jest Twoim modowym guru?

Modowych idoli mam kilku. U każdego cenię co innego, ale każdy jest dla mnie ważny. Zacznę może od Victorii Beckham 😀 Jej proste, klasyczne stylizacje są ponadczasowe. Taki rodzaj klasyki przemawia do mnie najbardziej. Chętnie widziałabym jej ubrania w mojej szafie. Moim kolejnym modowym guru jest J.W Anderson, który pomimo młodego wieku ma na swoim koncie spektakularne efekty. Jego pierce bag to must have już od kilku sezonów, ale tworzy też pełne uroku minimalistyczne ubrania. I to jest to co najbardziej w modzie lubię 😀 Prosta forma i zaskakujący element, powodujący,że ubranie jest niepowtarzalne i oryginalne. Nie mogę też pominąć Aimee Song. To młoda blogerka, która namieszała w sferze blogowej. Podziwiam ją za jej styl, fantazje i konsekwencje w doborze ubrań. Na koniec bliskie mi bardzo: Oliwia Kijo i i Gosia Boy. Świetnie łączące ubrania z sieciówek z tymi z najwyższej półki 😀

Jesteś sentymentalna w stosunku do ubrań?

Wydaje mi się, że nie. Chociaż mam kilka rzeczy, które są dla mnie ważne z różnych powodów, więc chyba jednak trochę jestem 🙂

Jak często porządkujesz szafę?

Robię porządki w szafie dwa razy w ciągu roku. Mam naturę chomika, ale staram się z tym walczyć. Część rzeczy zostawiam, bo są klasyczne i wiem, że przez długi czas nie wyjdą z mody, a drugą część pakuję i oddaje do Oxfam’u.

Czy masz jakieś marzenia, plany na przyszłość?

Nie mam jakiś specjalnych planów odnośnie bloga 😀 Niech się rozwija własnym rytmem. A marzenia? Może tylko takie małe, aby mój blog odwiedzały też młode Polki i dochodziły do wniosku, że pięćdziesiątka to nie koniec życia, ale jego piękny początek.

6 thoughts on “Wywiad z Renią Jaz.

  1. Ola Bonk - Lumpola pisze:

    Ale się cieszę z tego wywiadu! Ale fajnie, że tu zajrzałam! Jestem dumna z mojej blogowej „siostry” Reni 😀 Trafiłam do niej chyba zaraz na początku jej blogowania i pozostałam już zauroczona. To co pokazuje jest świetne, świeże i inspirujące 🙂 Kolejna okazja do świętowania! 😀

    Lubię to

  2. Renia Jaz pisze:

    Julito, jestem zachwycona tym jak cudownie wyszło i jaką doskonałą pracę wykonałaś. Twoja propozycja o przeprowadzenie wywiadu, była dla mnie prawdziwym wyróżnieniem i jednocześnie wielką radością 🙂 Dziękuję Ci za to bardzo. Słowa wstępu są największym komplementem. Jeszcze kilka miesięcy temu nie sądziłam, że takie wspaniałe słowa mogą być adresowane do mnie 😁 Za to też bardzo Ci dziękuję 🙂 I najważniejsze. Właśnie sobie uświadomiłam, że założenie bloga, dało mi okazję do poznania i zaprzyjaźnienia się z cudownymi osobami, które dodają mi odwagi i wiary w siebie 🙂 Jestem dumna, że należysz do grona tych osób 😀 Julitko, jeszcze raz bardzo dziękuję, że dzięki Tobie mogłam doświadczyć czegoś nowego i tak bardzo niesamowitego 😍 Dziękuję i pozdrawiam, Renata 😊

    Lubię to

    • modazjulita pisze:

      Aww, Reniu! Tyle podziękowań w jednym komentarzu, że nie wiem od czego zacząć. Tak naprawdę, to ja powinnam podziękować Tobie, za to, że się zgodziłaś. Ta współpraca była dla mnie wielką przyjemnością i cieszę się, że spodobał Ci się efekt końcowy 😀 Życzę Ci jak najlepiej i nie wątpię w to, że już niedługo osiągniesz więcej sukcesów. Powodzenia, Julita 😀

      Lubię to

  3. 'I am every woman' - Margot pisze:

    Żona Ven’a jest ekstra, super 😉 Uwielbiam jej styl, pomysły i stylistykę 🙂 Śledzę ten blog od kilku miesięcy i za każdym razem nie mogę się doczekać następnego postu. Chciałbym też Tobie pogratulować kolejnego wywiadu. Już wtedy, gdy mnie zaprosiłaś do współpracy, byłam zachwycona faktem, że tak młoda osóbka tak dojrzale potrafi poprowadzić wywiad. To co teraz przeczytałam jest przekroczeniem kolejnego poziomu 🙂 Świetnie! Pozdrawiam Was obydwie bardzo serdecznie, Margot.

    Lubię to

    • modazjulita pisze:

      Kochana, dziękuję za tak miłe słowa. Staram się być jak najlepsza w tym co robię! Jestem urodzoną humanistką i mam zamiar rozwijać się w kierunku dziennikarstwa, w czym właśnie pomagają mi owe wywiady 😀 Prawda jest taka, że bez Was nie pojawiłyby się, dlatego bardzo Ci dziękuję, że zgodziłaś się zostać bohaterką jednego z nich. Niestety, jest to jeden z ostatnich na moim blogu, ponieważ zakładając swoją stronę, chciałam zaprezentować Wam moje stylizacje, których jest naprawdę bardzo mało. Wszystkie cykle powoli wycofuję i skupiam się na sesjach fotograficznych, które będą pojawiać się stopniowo na blogu. Wyczekujcie!

      Lubię to

Skomentuj

