Wywiad z Małgorzatą Douglas.

Małgorzata Douglas – bloga prowadzi od niedawna, ale jej grono stałych czytelników nadal się powiększa. Inspiruje każdego, jest kolorowym ptakiem i realizuje swoje marzenia  😀 W poniższym wywiadzie dowiecie się ile osób pracuje na sukces bloga, czy jego założenie było dobrą decyzją i tego jak często porządkuje szafę  😉 Miłej lektury, kochani  😀

k1a

Czy założenie bloga było dobrą decyzją?

Założenie bloga było decyzją, którą podejmowałam kilka lat. Było bardzo wiele obaw i niejasności, jaką ma przyjąć formę, jak mają być przedstawiane zdjęcia, jakie treści ma zawierać i wiele, wiele innych. Od początku wiedziałam, że nie chcę tylko bloga z samymi  zdjęciami, ale także jakimś felietonami poruszającymi tematy do dalszej dyskusji. W końcu dzięki ponaglaniu mojej najbliższej przyjaciółki B. blog został oficjalnie otwarty mniej więcej rok temu  😀

Z pewnością pamiętasz swoje pierwsze wpisy na blogu. Co od tamtego czasu zmieniło się w świecie blogosfery?

Prowadzę blog nieco ponad rok, więc raczej nie zauważyłam jakichś zmian, może tylko takie, że w tym okresie powstało kilka innych podobnych blogów, co  najwyraźniej świadczy o zapotrzebowaniu na taką formę kontaktu. Pierwsze wpisy były oczywiście trochę gorsze, ale  cały czas się uczymy, więc za każdym razem staramy się poprawiać to, co nam się nie podoba. Niemniej od pierwszej chwili bardzo sumiennie pracujemy nad formą, jaką w efekcie końcowym przybiera każdy post, zwracamy uwagę na najmniejsze nawet drobiazgi – a więc nie tylko stylizacje i tematy artykułów, ale także kolor, układ zdjęć czy jakieś dodatkowe ozdobniki. Musimy jeszcze dużo zrobić, ale przecież uczymy się całe życie  😉

Czym jest dla Ciebie moda?

Moda to całe moje życie  😀 Od dziecka byłam nią zauroczona, zawsze coś tworzyłam, szyłam i przerabiałam. Wprawdzie mój zawód jest zupełnie inny, ale kilkakrotnie podejmowałam pracę ściśle związaną z modą. Blog jest więc spełnieniem moich najskrytszych marzeń  😀  Internet pozwala na rozwijanie pasji w zupełnie nowy sposób, dlatego tak jak inni blogerzy postanowiłam wykorzystać tę szansę.

Kto jest Twoim modowym guru?

Uwielbiam Valentino i Oskara de la Renta  😀 Mam nadzieję, że wizjonerstwo tego ostatniego, nie zostanie zgubione po jego śmierci. Przepych, romantyzm, lekkość, perfekcja i zaskoczenie. Właśnie tak bym określiła styl obydwu Panów i właśnie to w modzie cenię najbardziej  😉

Processed with VSCO with a8 preset

Spotkałaś się kiedyś z surową oceną swojego stylu?

Jak do tej pory komentarze były dla mnie bardzo łaskawe i nie spotkałam się z krytyką. Oczywiście były jakieś uwagi co do przedstawianych pomysłów, ale nie były to opinie krzywdzące  😀

Jak często porządkujesz szafę?

(Śmiech) Moja szafa, moje życie  😉 Jest w niej wszystko i chyba nigdy do końca nie będzie posprzątana. Jestem chomikiem, więc trzymam mnóstwo rzeczy z ubiegłych sezonów, wiele skarbów i pamiątek. Ciągle wracam do biżuterii, apaszek, dodatków sprzed lat, więc wszystko musi tam grzecznie czekać na swoją kolejkę  😀

Jesteś sentymentalna w stosunku do ubrań?

Jestem bardzo sentymentalna  😀 Może dlatego, że dużo szyję i bardzo często coś przerabiam, zmieniam i dopasowuję do nowych trendów. Praktycznie nie wyrzucam niczego. Mam też rzeczy stare, piękne przedmioty po mojej mamie czy babciach. Chętnie je wykorzystuję  😉

Ile osób pracuje na sukces bloga?

Ciągle pracuję z moją córką, przyjaciółką i fotografami. Na blogu pojawiają się też inne modelki  😀 Oczywiście jestem w kontakcie z  informatykiem, który zajmuje się sprawami technicznymi. Posty i zdjęcia przygotowuję sama, jestem też odpowiedzialna za wszystkie komentarze. Lubię wybierać zdjęcia i układać je w sposób, który zaplanuję. Szukam nowych pomysłów i sama również robię zdjęcia w celu urozmaicenia postów.
k5
6 thoughts on “Wywiad z Małgorzatą Douglas.

  1. I am every woman pisze:

    Bardzo dziękuję za zaproszenie do przeprowadzenia tego wywiadu. Miło mi, że wśród tak wielu blogów zauważyłaś mój i jesteś jego wierną czytelniczką. Raz jeszcze dziękuję i serdecznie pozdrawiam – Margot 🙂

    Lubię to

Skomentuj

