Wywiad z Krystyną Bałakier.

Krystyna Bałakier – blogerka modowa i wrocławska stylistka  🙂 Na własnym blogu udowodnia, że każda kobieta w jej wieku, może wyglądać nowocześnie, elegancko i stylowo. W poniższym wywiadzie dowiecie się czym zajmuje się zawodowo, skąd czerpie inspiracje i między innymi kto jest jej modowym autorytetem  😉 Miłej lektury, kochani  😀

pl5-1024x698

Czy założenie bloga było dobrą decyzją?

To była jedna z najlepszych decyzji w moim życiu. Mogłam wreszcie pokazać innym, czym się zajmuję (jestem stylistką) i upowszechnić moją wiedzę na ten temat. Na blogu pokazuję swoje autorskie stylizacje, a także metamorfozy moich klientek. Dzięki blogowaniu poznałam także wiele fantastycznych osób, zaproszono mnie dwa razy do Telewizji, a także udzieliłam wielu wywiadów w prasie kobiecej.

Czym jest dla Ciebie moda?

Moda to dla mnie przede wszystkim pasja, zabawa, a także rozwijanie kreatywności. Obserwuję na bieżąco wybiegi najważniejszych pokazów mody, lecz nie jestem jej niewolnikiem. Uważam, że dobry wygląd nie zależy od modnych czy markowych ubrań. Moim zdaniem to kwestia odpowiedniego dobrania ubrań do figury i znalezienia własnego, niepowtarzalnego stylu.

Czy masz ulubioną stylizację?

Nie, nie mam takiej. Ciągle wymyślam nowe i eksperymentuję. W ten sposób moim zdaniem wiele się uczę i moje stylizacje są lepsze niż poprzednie.

tenisowki5-1024x684

Skąd czerpiesz inspiracje?

Nigdy nie czerpię inspiracji z innych blogów, bo nie lubię kopiować. Sama wymyślam swoje stylizacje. Robię to intuicyjnie. Staram się, aby były w nich ciekawe połączenia kolorystyczne, łącze nietypowo wzory itd. Jestem też ogromną fanką dodatków. Uważam, że dodatki są najważniejsze w kompletowaniu stylizacji. Czasem inspiruje mnie jakiś film, muzyka czy natura (lubię spacery z kijkami).

wl2

Kto jest Twoim modowym guru?

Moim modowym guru jest Karl Lagerfeld. Gok Van to natomiast człowiek, który moim zdaniem najlepiej na świecie potrafi dobierać dodatki.

zakiet10-1024x698

Jesteś sentymentalna w stosunku do ubrań?

Mam ich już tyle, że nie mogę być sentymentalna. Lubię ubrania dobrej jakości i może właśnie z tego względu czasem je zostawiam, mimo, że już wyszły z mody. Zresztą moda ciągle powraca, więc potem wystarczy coś wyjąć z szafy i znowu jesteśmy modne  😀

Photography by Marta Gutsche.

12 thoughts on “Wywiad z Krystyną Bałakier.

    • modazjulita pisze:

      Takie osoby jak ty, są moją inspiracją, dlatego właśnie tak bardzo lubię ten cykl. Każdy z nas może się z niego wiele dowiedzieć o danej osobie i nauczyć kilku nowych rzeczy 😉 To ja dziękuję, że zgodziłaś się zagościć w nim na moim blogu 😉

      Lubię to

Skomentuj

