Wywiad z Krystyną Kantowicz.

Krystyna Kantowicz – blogerka modowa, znana z kolorowego ubioru, założycielka Fashion Krynka’s Way. Zdobyła uznanie wielu czytelników i cały czas dąży do upragnionego celu  🙂 Jej blog jest nasycony pozytywną energią, a ona sama rozsiewa ją wokół. O tym, czym jest dla niej moda, czy mieści wszystkie ubrania w szafie i kto jest jej modowym guru, między innymi dowiecie się w poniższym wywiadzie.

18-7-768x513

Czy założenie bloga było dobrą decyzją?

Założenia bloga było jedną z najlepszych decyzji w moim życiu 🙂 Jestem kobietą 50+ i odkąd moje dzieci założyły swoje rodziny, a ja mam teraz więcej czasu dla siebie, to mogę robić to, co naprawdę sprawia mi wiele przyjemności, czyli prowadzenie bloga  🙂

Czym jest dla Ciebie moda?

Moda to przede wszystkim zabawa, co można zaobserwować na moim blogu  🙂 Mam dystans do siebie jak i do mody. Nie traktuję jej zbyt poważnie, ale staram się zawsze aby być odpowiednio ubrana do okoliczności 🙂

Czy spotkałaś się z negatywnymi opiniami na swój temat?

Raczej nie spotkałam się z negatywnymi opiniami na swój temat  🙂

Jak ważny jest dla Ciebie wygląd?

Wygląd jest bardzo ważny, ponieważ to właśnie po wyglądzie, oceniamy siebie nawzajem. I niezależnie od stylu czy gustu przywiązuję dużą wagę do detali takich jak: zadbane paznokcie, makijaż i fryzura  😀

14b

Kto jest twoim modowym guru?

Iris Apfel  😉

Jakie podejście do mody i twojego ubioru mają twoi znajomi?

Moi znajomi raczej średnio interesują się modą, ale nie są obojętni na moje stylizacje. Zwykle dostrzegają moje starannie przygotowane zestawy i utwierdzają mnie w przekonaniu, że pomysł na prowadzenie bloga w tym temacie jest strzałem w dziesiątkę 😉

Czy masz ulubioną stylizację?

Jak najbardziej ! Jest to stylizacja od której zrodził się pomysł na rozpoczęcie prowadzenia bloga. Mój pierwszy wpis na blogu odzwierciedla moją prawdziwą duszę 😉

Jesteś sentymentalna w stosunku do ubrań?

Jestem sentymentalna w stosunku do ubrań i nie tylko… Raczej nie wyrzucam i nie oddaję ubrań, a jak coś mi nie pasuje z jakiegoś powodu to potrafię to przerobić i wykorzystać na wiele sposobów  😀

17-3-768x513

Udaje ci się pomieścić wszystkie ubrania w szafie?

Wiele moich koleżanek zadaje mi to pytanie, na co odpowiadam zwykle: dobra organizacja w szafie potrafi cuda zdziałać i jeszcze wiele nowości pomieścić 😉

53

Czy masz jakieś plany, marzenia na przyszłość?

Oczywiście! Mam całą listę planów i marzeń na przyszłość. Bez tego życie nie miałoby sensu. Jak się ma pasję to i plany muszą być.

23-3-768x513.jpg

16 thoughts on “Wywiad z Krystyną Kantowicz.

  1. Babooshka Marzena pisze:

    Znam blog Krynki, od samego początku. My kobiety 50+ lubimy się śledzić, wspierać i obserwować. Krysia jest bardzo kolorowym i ciepłym człowiekiem, z głową pełną pomysłów. Wywiad bardzo ciekawie poprowadzony 😀

    Pozdrawiam, Babooshka Style.

    Lubię to

  2. krystynabalakier pisze:

    Znam Krysię osobiście i potwierdzam to, że jest osobą bardzo pozytywną i pełną świetnych pomysłów modowych. Odwiedziny u niej w Nowym Jorku, bardzo wiele dla mnie znaczyły i zostaną na zawsze w mojej pamięci. Fajnie, że poświęciłaś jej trochę miejsca na swoim blogu. Pozdrawiam Cię serdecznie, Julito.

    Lubię to

    • modazjulita pisze:

      Uwielbiam dojrzałe kobiety, które potrafią bawić się modą, dlatego postanowiłam stworzyć ten cykl 🙂 Dzięki niemu udowadniam, że inspiracje można czerpać od każdego.

      Pozdrawiam, Julita 😉

      Lubię to

Skomentuj

