Futerko z granatem.

Temperatura ostatnio szaleje. Raz jest powyżej, a raz poniżej zera, dlatego postanowiłam chociaż troszkę ocieplić klimat  🙂 Wybrałam boyfriend’y, które ostatnio stały się dość popularne. Ale jak zwykł mawiać Karl Lagerfeld „Trendy to ostatni stopień przed tandetny”, dlatego ja postanowiłam nieco rozjaśnić stylizację pudrowo-różowymi balerinami, z zamkami z tyłu, a dodatkowym plusem została granatowa koszulka 🙂 Nie byłabym sobą gdybym nie dołożyła „tego czegoś” do całej stylizacji. Jako rasowa papuga wybrałam futerko przypominające puchatą watę cukrową… i dopiero teraz jestem wesoła jak szczygieł na wiosnę 🙂

11989149_958479610884227_1462024521_o

Photography by Karolina.

Skomentuj

